Сайт методиста  
    Левітової 
   Олени Миколаївни

П`ятниця, 29.03.2024, 12:08

Ви увійшли як Гість 
Головна | Каталог статей | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід
Меню сайту

Форма входу

Категорії розділу
Методичні рекомендації [8]
Розробки уроків [1]
Головна » Статті » Для вчителів художньо-естетичного циклу

У розділі матеріалів: 9
Показано матеріалів: 1-9

                                                                                                         Художньо-естетичний цикл

Сьогодні мистецтво у системі сучасної освіти розглядається як суттєвий компонент загальної освіти школяра. Його могутній пізнавальний і виховний потенціал пов’язаний з естетичною природою, завдяки якій осягаються потаємні найскладніші процеси духовного життя людини, її внутрішнього світу.

Сучасне навчання, і мистецьке, зокрема, ґрунтується на засадах особистісно-зорієнтованого і компетентнісного підходів, визначених в основних нормативних документах освіти — державних стандартах, програмах, підручниках.

Нові реалії вимагають змін до методологічних засад вивчення предмета, визначення нових підходів до відбору змісту та організації матеріалів, використання адекватних форм та видів контролю.

Методичні рекомендації | Переглядів: 3368 | Додав: Lenchiksun | Дата: 25.08.2012 | Коментарі (0)

Розробка Подставньова І.В. (Волноваська ЗОШ І-ІІІ ступенів №2)
Розробки уроків | Переглядів: 3458 | Додав: Lenchiksun | Дата: 25.01.2012 | Коментарі (0)

Методична розробка - це посібник, що розкриває форми, засоби, методи навчання, елементи сучасних педагогічних технологій або самі технології про навчання і виховання стосовно конкретної теми уроку, теми навчальної програми, викладання курсу в цілому.
Методичні рекомендації | Переглядів: 4245 | Додав: Lenchiksun | Дата: 14.11.2011 | Коментарі (0)

Загальна та спеціальна музична освіта школярів завжди була і залишається невід'ємною частиною естетичного виховання підростаючого покоління. Одним із найважливіших завдань сучасної освіти є духовний розвиток особистості. Вирішенню означеного завдання і покликане сприяти музичне мистецтво, завдяки якому розвиваються особистісні якості, творчі здібності учнів. Саме засобами музичного мистецтва мають бути створені умови для виникнення в дитини натхнення до творчості, стійкого бажання жити в гармонії з навколишнім світом.
Методичні рекомендації | Переглядів: 3471 | Додав: Lenchiksun | Дата: 24.10.2011 | Коментарі (0)

У 2011/2012 н.р. викладання предметів музика та музичне мистецтво буде здійснюватися за програмами та підручниками МОНУ
Методичні рекомендації | Переглядів: 5087 | Додав: Lenchiksun | Дата: 24.10.2011 | Коментарі (0)

Для того, щоб здійснити аналіз візуального художнього твору, доцільно з’ясувати:

1. Назву твору.

2. Тему.

3. Жанр.

4. Вид.

5. Визначити стиль та епоху.

6. Визначити індивідуальний стиль автора, яку техніку виконання він використовував.

7. Художній образ (характер, образи, особливості композиції, плановість зображення, наявність композиційного центру, матеріал, ритм, колорит, взаємозв’язок компонентів).

8. Висловити власне бачення (думки, враження, емоції, відчуття).

9. Зробити порівняння із іншими творами мистецтва.

10. З’ясувати, де знаходиться оригінал.

11. З’ясувати художню цінність візуального художнього твору (з естетичної точки зору, відзнаки на виставках, видатними людьми, у часовому проміжку, у грошовому еквіваленті).

12. Якщо твір можна віднести до синтетичного мистецтва – з’ясувати взаємодоповнення усіх творців художнього твору. 
Методичні рекомендації | Переглядів: 1390 | Додав: Lenchiksun | Дата: 07.07.2011 | Коментарі (0)

Сучасні вимоги до уроків ставлять перед учителями багато нових завдань. Одне з них – навчити учня самостійно здобувати знання. Самим доступним і популярним для учнів джерелом інформації став Інтернет. Для вчителя проблема полягає у тому, як скористатися ресурсами мережі Інтернет безпосередньо у ході освітнього процесу.

Методичні рекомендації | Переглядів: 5172 | Додав: Lenchiksun | Дата: 07.07.2011 | Коментарі (0)

Головні завдання курсу "Художня культура"

1. Збагачення емоційно-естетичного досвіду учнів, формування культури почуттів, пробудження особистісно-позитивного ставлення до мистецьких цінностей.
2. Опанування учнями художньо-практичними вміннями та навичками, формування комплексу художніх компетенцій, які забезпечують здатність куреватися набутими знаннями та вміннями у самостійній діяльності, у процесі самоосвіти.
3. Розуміння учнями зв'язків мистецтва з природним, соціальним і культурним середовищем життєдіяльності людини, усвідомлення власної причетності до художніх традицій свого народу з одночасним розумінням особливості інших національних картин світу.
4. Виховання культури міжнаціонального спілкування через вивчення художніх традицій народів різних країн.

Методичні рекомендації | Переглядів: 3458 | Додав: Lenchiksun | Дата: 07.07.2011 | Коментарі (0)



КаленДАРь - праздник на каждый день

Наше опитування
Що ви шукаєте на сайті?
Всього відповідей: 275


Друзі сайту

Сайт методиста Газимагомедовой Оксаны



Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Сайти освіти

null




Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz