1. Збагачення емоційно-естетичного досвіду учнів, формування
культури почуттів, пробудження особистісно-позитивного ставлення до мистецьких
цінностей.
2. Опанування учнями художньо-практичними вміннями та навичками, формування
комплексу художніх компетенцій, які забезпечують здатність куреватися набутими
знаннями та вміннями у самостійній діяльності, у процесі самоосвіти.
3. Розуміння учнями зв'язків мистецтва з природним, соціальним і культурним
середовищем життєдіяльності людини, усвідомлення власної причетності до
художніх традицій свого народу з одночасним розумінням особливості інших
національних картин світу.
4. Виховання культури міжнаціонального спілкування через вивчення художніх
традицій народів різних країн.
Структура
профільної освіти передбачає надання першочергової уваги предметам, що
визначені у навчальному плані як профільні.Але це ні в якому разі не
зменшує ролі загальноосвітніх дисциплін. Адже в умовах особистісного
орієнтованого навчання метою освіти є формування в учнів життєво важливих
компетентностей, що сприятимуть розвитку особистості, її повноцінній
самореалізації в житті, а не тільки надання комплексу знань і вмінь у межах
певної дисципліни.
Структура
профільної освіти передбачає надання першочергової уваги предметам, що
визначені у навчальному плані як профільні.Але це ні в якому разі не
зменшує ролі загальноосвітніх дисциплін. Адже в умовах особистісного
орієнтованого навчання метою освіти є формування в учнів життєво важливих
компетентностей, що сприятимуть розвитку особистості, її повноцінній
самореалізації в житті, а не тільки надання комплексу знань і вмінь у межах
певної дисципліни.
З італійської мови красиве слово «portfolio» перекладається просто як «портфель». Але
в сучасні педагогіці так називають не звичний учнівський портфель, який зараз
змінили стильні ранці-рюкзачки, кейси-дипломати чи сумки-пакети.
Портфель-портоліо сьогодні – це скоріш не матеріальний предмет, а форма та
процес організації навчально-пізнавальної діяльності.
"Іван Франко. «Гріє сонечко».
Паралельне зображення весняного пробудження природи й революційної ситуації в суспільстві. «Моя любов». Глибока любов поета до рідної землі.
Композиція художнього твору."