Сайт методиста  
    Левітової 
   Олени Миколаївни

Середа, 24.04.2024, 12:01

Ви увійшли як Гість 
Головна | Каталог статей | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід
Меню сайту

Форма входу

Категорії розділу
Теоретичні матеріали [8]
Для вчителів художньо-естетичного циклу [9]
Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 17
Показано матеріалів: 11-17
Сторінки: « 1 2

Головні завдання курсу "Художня культура"

1. Збагачення емоційно-естетичного досвіду учнів, формування культури почуттів, пробудження особистісно-позитивного ставлення до мистецьких цінностей.
2. Опанування учнями художньо-практичними вміннями та навичками, формування комплексу художніх компетенцій, які забезпечують здатність куреватися набутими знаннями та вміннями у самостійній діяльності, у процесі самоосвіти.
3. Розуміння учнями зв'язків мистецтва з природним, соціальним і культурним середовищем життєдіяльності людини, усвідомлення власної причетності до художніх традицій свого народу з одночасним розумінням особливості інших національних картин світу.
4. Виховання культури міжнаціонального спілкування через вивчення художніх традицій народів різних країн.

Методичні рекомендації | Переглядів: 3466 | Додав: Lenchiksun | Дата: 07.07.2011 | Коментарі (0)

Портфель учителя – это способ фиксирования, накопления и оценки творческих достижений учителя
Мої статті | Переглядів: 3598 | Додав: Lenchiksun | Дата: 20.03.2011 | Коментарі (0)

Аналіз уроку (грецьк. „аналізіс” – розбір) – розбір і оцінка навчального заняття в цілому або окремих його компонентів, сторін, етапів.

Мої статті | Переглядів: 3677 | Додав: Lenchiksun | Дата: 20.03.2011 | Коментарі (1)

Структура профільної освіти передбачає надання першочергової уваги предметам, що визначені у навчальному плані як профільні.Але це ні в якому разі не зменшує ролі загальноосвітніх дисциплін. Адже в умовах особистісного орієнтованого навчання метою освіти є формування в учнів життєво важливих компетентностей, що сприятимуть розвитку особистості, її повноцінній самореалізації в житті, а не тільки надання комплексу знань і вмінь у межах певної дисципліни.
Мої статті | Переглядів: 1408 | Додав: Lenchiksun | Дата: 21.02.2011 | Коментарі (0)

Структура профільної освіти передбачає надання першочергової уваги предметам, що визначені у навчальному плані як профільні.Але це ні в якому разі не зменшує ролі загальноосвітніх дисциплін. Адже в умовах особистісного орієнтованого навчання метою освіти є формування в учнів життєво важливих компетентностей, що сприятимуть розвитку особистості, її повноцінній самореалізації в житті, а не тільки надання комплексу знань і вмінь у межах певної дисципліни.
Мої статті | Переглядів: 1992 | Додав: Lenchiksun | Дата: 21.02.2011 | Коментарі (0)

З італійської мови красиве слово «portfolio» перекладається просто як «портфель». Але в сучасні педагогіці так називають не звичний учнівський портфель, який зараз змінили стильні ранці-рюкзачки, кейси-дипломати чи сумки-пакети. Портфель-портоліо сьогодні – це скоріш не матеріальний предмет, а форма та процес організації навчально-пізнавальної діяльності.

Мої статті | Переглядів: 3393 | Додав: Lenchiksun | Дата: 21.12.2009 | Коментарі (0)

 " Іван Франко. «Гріє сонечко». Паралельне зображення весняного пробудження природи й революційної ситуації в  суспільстві. «Моя любов». Глибока любов поета до рідної землі. Композиція художнього твору."

Мої статті | Переглядів: 3264 | Додав: Lenchiksun | Дата: 21.12.2009 | Коментарі (0)

1-10 11-17


КаленДАРь - праздник на каждый день

Наше опитування
Що ви шукаєте на сайті?
Всього відповідей: 275


Друзі сайту

Сайт методиста Газимагомедовой Оксаны



Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Сайти освіти

null




Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz